Autor Wiadomość
Chimajra
 Post Wysłany: Czw 12:26, 09 Mar 2006    Temat postu:

chomiczek (skami) napisał:
błagam o wybaczenie ooo Panie Razz


Tylko ja mogę się zwracać do Diabła per "Panie" <zazdrosna jak diabli>



Tak, tak... wiem, że to offtop Embarassed
Doctor Devil
 Post Wysłany: Śro 19:42, 08 Mar 2006    Temat postu:

chomiczek (skami) napisał:

PS. Strona www.strefatg.pl nie istnieje Smile


hmmmm... Wydawało mi się, że alias pl już powinien istnieć... No nic - zapraszam na Strefę Twórców Gier
chomiczek (skami)
 Post Wysłany: Śro 16:49, 08 Mar 2006    Temat postu:

klepałem na szybkiego i zmęczony już byłęm Smile. błagam o wybaczenie ooo Panie Razz. Swoją drogą wszyscy wiedzieli i co chodzi.

Albo powiem inaczej. Chodzi mi o stworzenie systemu podobnego do tego z Morrowinda Smile. Pare głównych atrybutów typu siła itp. a reszta to już umiejętności.

Swoją drogą skill to chyba po polsku umiejętność.

No chyba ze ja się nie znam na angielskim i nie pracuje jako informatyk-handlowiec jeżeli chodzi o kontakty poza krajem Razz

PS. Strona www.strefatg.pl nie istnieje Smile
Doctor Devil
 Post Wysłany: Wto 23:16, 07 Mar 2006    Temat postu:

Robisz grę? Zapraszam na www.strefatg.pl Wink Tak się składa, że mam tam status redaktora na forum... Twisted Evil

STR, AGI, DEX, INT, ENR (MP), VIT (HP)

umiejętności podam później... A skille to coś innego - nie mylić proszę, bo to dosyć rażący błąd Wink
chomiczek (skami)
 Post Wysłany: Wto 19:31, 07 Mar 2006    Temat postu:

Lista PODSTAWOWYCH klas:

1. Wojownik
2. Mag
3. Złodziej
4. Handlarz
5. Kowal
6. Aptekarz
7. Górnik Smile
8. Krawiec
9. Łucznik
10. Rzeźbiarz (artysta)
11. Stolarz
12. Farmer

ich ilość raczej nie ulegnie zmianie. Reszta to będą klasy dodatkowe któych można się nauczyći które będą dodawane w miarę rozwoju wersji beta aż do ver. 1.0

Pozdrawiam, Maciek.


PS. Specjalnie dla Chimajry:

Wąchajcie bena xD


PS2. Sorki ale znowu się niezalogowałem. Dev, czyń swoją powinność Razz
KoSiNeK
 Post Wysłany: Wto 16:53, 07 Mar 2006    Temat postu:

str, agi, dex, int, luk

skile....a ile klas ma byc ?;p
Chimajra
 Post Wysłany: Wto 15:22, 07 Mar 2006    Temat postu:

a "wąchajcie bena" to gdzie? xD
chomiczek (skami)
 Post Wysłany: Wto 14:06, 07 Mar 2006    Temat postu: Fani RPG ( i nie tyko )

Witam. Dawno mnie tu nie było i dawno nic nie pisałem. Po pierwsze chwilowo projekt nowego loga zaostał zawieszony z powodów braku czasu. Aktualnie pracuję ( wraz z braciszkiem ) nad grą RPG z brakiem jakichkolwiek ograniczeń ( prawie jakichkolwiek Razz ). Będzie to chwilowo oparte na zasadzie gier z typu "barsawii" pracująca na TELNECIE lub jakimkolwiek inny klientem który pozwala na takie połączenie. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, to być może przeniesiemy to w późniejszym czasie na 3d ( Knight online lub coś ten deseń ) albo cuś na kształ ultimy online.

Jednak jako że chcemy stworzyć jak najbardziej realny świat z praktycznie brakiem jakicholwiek ograniczeń potrzebuję Waszej opinii.

Chciałbym, abyście się wypowiedzieli w kwestii "Jakie atrybuty główne typu siła, zręczność, wytrzymałość etc." byście wykorzystali ( max. 8 ) oraz "Jakie skille typu długa broń, krótka broń etc" byście na początek dali do gry ( tutaj brak ograniczeń ). Głównie chodzi mi o umiejętności podstawowe bo to już nie zmieni swojej formy, a te boczne zawsze można dopisać.

Całość będzie osadzonaw w realiach fantastyki czyli darujcie sobie lasery, działa jonowe, wyrzutnie ektoplazmy itp Smile

Z góry dzięki za wszelkie pomysły i czekam z niecierpliwością na odpowiedzi.

Pozdrawiam serdecznie:

Maciek, Lead Architect of "Cursed Abyss"


Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003



Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group